اخبار

دکتر برومند: ارایه پیشنهاد برای اصلاح و ارتقاء مناطق ویژه علم و فناوری در جلسه آینده شورای عتف

دکتر برومند: ارایه پیشنهاد برای اصلاح و ارتقاء مناطق ویژه علم و فناوری در جلسه آینده شورای عتف
دبیرکل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در دو جلسه گذشته این شورا عملکرد مناطق ویژه علم و فناوری ارائه شد و احتمالا در جلسه آینده کمیسیون دائمی پیشنهاداتی را برای ارتقا این موضوع ارائه کنیم.

دکتر مسعود برومند دبیرکل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف) در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاه خبرگزاری فارس در تشریح آخرین تصمیمات جلسات اخیر شورای عتف  درباره تغییر روش مناطق ویژه علم و فناوری گفت: در دو جلسه گذشته عملکردی از مناطق ویژه علم و فناوری ارائه و سپس موضوع تحلیل شد.
وی داد: از آن زمان به بعد تیم های کارشناسی با مجموعه های مختلف روی این موضوع کار کردند و احتمالا در جلسه آینده کمیسیون دائمی شورای عتف نظرات و پیشنهادات را برای ارتقا و بهبود این موضوع ارائه می کنیم.
ایشان با تاکید بر اینکه جلسات تیم های کارشناسی به صورت منظم برگزار می شود، افزود:  انشاالله در این باره به جمع بندی برسیم و نتایج جلسات به جلسه بعدی کمیسیون دائمی برسد و پس از آن تغییرات اعلام خواهد شد.
برومند پیش تر در حاشیه یکصد و هفتاد و نهمین جلسه کمیسیون دائمی شورای عتف گفته بود: «در این جلسه گزارشی از عملکرد ۵ منطقه ویژه علم و فناوری ارائه شد، عملکرد این مناطق زیاد خوشایند نبود و به نظر می رسد که باید تغییراتی در آن ایجاد شود از این رو در این جلسه آسیب شناسی صورت گرفت و مقرر شد در این زمینه مطالعات دقیق تری صورت گیرد و بر اساس آن پیشنهاداتی در زمینه ادامه فعالیت این مناطق به شورای عالی عتف ارائه شود.»

۱ تیر ۱۳۹۸ ۱۴:۳۷
تعداد بازدید : ۲,۵۳۴