اخبار

نایب رییس شورای عالی عتف در کارگروه صندوق‌های پژوهش و فناوری:

اثربخشی صندوق‌های پژوهش و فناوری بیش از گذشته می‌شود

اثربخشی صندوق‌های پژوهش و فناوری بیش از گذشته می‌شود
نایب رییس شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری تاکید کرد: اطمینان دارم با حمایت اعضای باتجربه‌ای که در کارگروه صندوق‌های پژوهش و فناوری گردهم آمده‌اند، اثربخشی این صندوق‌ها بیشتر از گذشته خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی عتف به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، دکتر منصور غلامی در سی و نهمین جلسه کارگروه صندوق‌های پژوهش و فناوری با اشاره به اینکه امروز با توفیقات خوبی که در صندوق‌های پژوهش و فناوری به وجود آمده، فرصتی پدید آمده است تا بتوان به گلایه‌های فعالان این حوزه‌ها پاسخ داد، اظهارداشت: باید از فرصت به وجود آمده نهایت استفاده را ببریم و ضمن پاسخ به گلایه‌ها میزان رضایت‌مندی‌ها را افزایش دهیم.
وی با بیان اینکه صندوق‌های پژوهش و فناوری تاکنون به توفیقات خوبی دست یافته‌اند، گفت: تا به امروز گزارشی درباره اینکه تسهیلاتی که از سوی صندوق‌های پژوهش و فناوری اعطا شده، با مشکل مواجه شده باشد و یا به خود این صندوق‌ها آسیب وارد کرده، نداشته‌ایم که نشان از عملکرد مثبت این صندوق‌ها دارد. اطمینان دارم با حمایت اعضای باتجربه‌ای که در کارگروه صندوق‌های پژوهش و فناوری گردهم آمده‌اند توقیفات این صندوق‌ها بیشتر از گذشته خواهد بود.
نایب رییس شورای عالی عتف در ادامه ضمن تقدیر از خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکت‌های دانش بنیان و فناوری، تصریح کرد: فعالیت‌هایی که تاکنون در صندوق نوآوری انجام شده، قابل قبول بوده و عملکرد و رویکرد این صندوق نیز مثبت بوده است.
دکتر غلامی بحث نظارت و ارزیابی آنلاین صندوق‌های پژوهش و فناوری را مهم توصیف کرد و گفت: این کار باید سرلوحه برنامه کاری همه صندوق‌های پژوهش و فناوری باشد تا اگر نگرانی هم وجود دارد آنها را به طور کامل برطرف کرده و مستمرا نظارت و کنترل وجود داشته باشد.

۴ خرداد ۱۳۹۸ ۱۲:۱۳
تعداد بازدید : ۷,۸۷۳