اخبار

همکاری اتریشی ها در زمینه قطعه سازی خودرو در منطقه ویژه علم و فناوری آذربایجان شرقی

همکاری اتریشی ها در زمینه قطعه سازی خودرو در منطقه ویژه علم و فناوری آذربایجان شرقی
به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف)، نشست سه جانبه دبیرخانه شورای عالی عتف، وزارت فناوری و حمل و نقل اتریش و انستیتو فناوری اتریش AIT، در زمینه همکاری در خوشه قطعه سازی خودرو در منطقه ویژه علم و فناوری آذربایجان شرقی امروز دوشنبه 16/12/1395 برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف)، هیاتی متشکل از دبیرکل شورای عالی عتف و معاونین و مدیران ایشان با هدف نشست سه جانبه با وزیر فناوری و حمل و نقل اتریش و ملاقات با رییس انستیتو فناوری اتریش و همچنین دیدار با مقامات علمی و فناوری اتریش به این کشور سفر کرده است.

نشست سه جانبه دبیرخانه شورای عالی عتف، وزارت فناوری و حمل و نقل اتریش و انستیتو فناوری اتریش AIT، در زمینه همکاری در خوشه قطعه سازی خودرو در منطقه ویژه علم و فناوری آذربایجان شرقی امروز دوشنبه 16/12/1395 برگزار خواهد شد.

بر این اساس تفاهم نامه قرارداد توسعه فناوری خوشه قطعه سازی خودرو بین سازمان عامل منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی آذربایجان شرقی و انجمن مدیریت تکنولوژی ایران و انستیتو فناوری اتریش با نظارت دبیرخانه شورای عالی عتف و وزارت فناوری و حمل و نقل اتریش به امضا خواهد رسید.

۱۶ اسفند ۱۳۹۵ ۱۱:۴۳
روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی عتف |
تعداد بازدید : ۳,۱۹۳