اخبار

پنجمین دوره توانمندسازی کارشناسان مناطق ویژه برگزار می شود

پنجمین دوره توانمندسازی کارشناسان مناطق ویژه برگزار می شود
مدیر امور ستادهای دبیرخانه شورای عالی عتف از برگزاری پنجمین دوره از سلسله دوره های توانمندسازی کارشناسان مناطق ویژه علم و فناوری کشور در دوم شهریور ماه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف)، مهدی پاکزاد، مدیر امور ستادهای این دبیرخانه از برگزاری پنجمین دوره از سلسله دوره های توانمندسازی کارشناسان مناطق ویژه علم و فناوری کشور خبر داد و گفت: تا به حال چهار دوره از این برنامه های آموزشی برگزار شده است و دوره پنجم نیز از تاریخ دوم شهریورماه تا چهارم شهریور با همکاری مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور برگزار می شود.

پاکزاد ضمن اشاره به برنامه ریزی ستاد مناطق ویژه علم و فناوری دبیرخانه شورای عالی عتف برای آموزش های بیشتر کارشناسان فعال این مناطق، افزود: لازم به ذکر است، ستاد مناطق ویژه علم و فناوری دبیرخانه شورای عالی عتف با توجه به حوزه فعالیت و ماموریت مناطق ویژه علم و فناوری کشور، اقدام به برنامه ریزی آموزشی برای کارشناسان فعال این مناطق نموده است.

 مدیر امور ستادهای دبیرخانه شورای عالی عتف، همچنین در مورد لزوم آشنایی کارشناسان مناطق با تئوری ها و مباحث اساسی در زمینه مدیریت تکنولوژی و آینده پژوهی نیز توضیحاتی ارائه کرد و گفت: کارشناسان باید بتوانند در موقعیت های کاری از ابزار مناسب جهت پیشبرد امور بهره بگیرند، برای همین منظور آشنایی آنان با اصول مدیریت فناوری و آینده پژوهی و ابزارهای مورد استفاده آن ضروری است.

گفتنی است، در حال حاضر 5 استان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، اصفهان، یزد و بوشهر، مجوز منطقه علم و فناوری را دریافت کرده و در حال فعالیت هستند.

۲۷ اَمرداد ۱۳۹۵ ۱۳:۵۰
روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی عتف |
تعداد بازدید : ۳,۸۶۷