اخبار

با هماهنگی دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف) قرارداد همکاری با موسسه فناوری اتریش (AIT) در راستای توسعه نظام نوآوری قطعه سازی خودرو امضا می گردد.

با هماهنگی دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف)  قرارداد همکاری با موسسه فناوری اتریش (AIT) در راستای توسعه نظام نوآوری قطعه سازی خودرو امضا می گردد.
با همت و تلاش دبیرخانه شورای عالی عتف و در راستای توسعه همکاریهای بین المللی دبیرخانه شورا با حضور استاندار آذربایجان شرقی، مسئولین ذیربط و صنعتگران استان قرارداد همکاری مشترک بین موسسه فناوری اتریش(AIT)، منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی و انجمن مدیریت تکنولوژی ایران در حوزه قطعه سازی خودرو استان آذربایجان شرقی امضا می گردد.

دبیرخانه شورای عالی عتف در راستای توسعه همکاریهای بین­ المللی و به منظور توسعه فناورانه در خوشه­ های صنعتی استان آذربایجان شرقی و متناسب با ماموریت­های منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی، قرارداد همکاری با موسسه فناوری اتریش (AIT) منعقد می­نماید. در این قرارداد انجمن مدیریت تکنولوژی ایران از طرف دبیرخانه شورای عالی عتف مامور به انعقاد قراداد می­شود.

بر همین اساس در روز چهارشنبه مورخ 11 مرداد 1396 مراسم رونمایی از این قرارداد با حضور استاندار آذربایجان شرقی، معاون دبیرخانه شورای عالی عتف و برخی مقامات استان و صنعتگران حوزه قطعه­ سازی خودرو در شهر تبریز برگزار خواهد شد.  

 

۹ اَمرداد ۱۳۹۶ ۰۸:۵۶
تعداد بازدید : ۶,۲۵۳